I make a list of the best web hosting comapnies. Buy professional business templates online.

Jak aplikować do pracy za granicą?

Drukuj
Opublikowano Odsłony: 8465

KROK 1

WYBÓR OFERTY

W pierwszej kolejności zapoznaj się dokładanie z ofertą pracy. Przede wszystkim sprawdź jakie wymagania stawia przed kandydatem pracodawca.

KROK 2

APLIKACJA

Upewnij się, że Twoje CV jest odpowiednio przygotowane. CV to Twoja wizytówka! To na postawie CV pracodawca dokona analizy i wybierze pracownika. Aby złożyć aplikację wyślij CV na adres mailowy podany w ofercie lub zgłoś się osobiście do naszego biura ul. 19 Stycznia 4, 97-400 Bełchatów.

KROK 3

DECYZJA

W przypadku pozytywnej decyzji pracodawcy, my czyli Agencja Pracy Select lub bezpośrednio pracodawca, skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub e-mailem w celu potwierdzenia ostatecznych warunkach zatrudnienia, w tym terminu przyjazdu do pracy.

KROK 4

UMOWA

Zgodnie z obowiązująca Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o kierowaniu do pracy u pracodawców zagranicznych (Dz. U. z dnia 1 maja 2004 r.) osoby kierowane do pracy za pośrednictwem agencji, zobowiązane są do podpisania umowy cywilno-prawej przed wyjazdem do pracy. Umowy zawierane są bezpośrednio w biurze Agencji Pracy Select lub korespondencyjnie . W przypadku wybrania formy korespondencyjnej umowa wysyłana jest pocztą lub mailowo. Twoje wynagrodzenie przekazywane będzie bezpośrednio przez pracodawcę na Twoje konto w banku, które należy otworzyć za granicą. Przed wyjazdem z Polski otrzymasz od nas pełen pakiet informacji odnośnie podróży i odbioru przez pracodawcę zagranicznego, warunków zakwaterowania oraz szczegółowych standardów zatrudniania objętych umową: nazwa i adres pracodawcy, stanowisko, długość zatrudnienia, stawka godzinowa, ilość godzin pracy, świadczenia socjalne (urlop).

DziśDziś157
W tym tygodniuW tym tygodniu1325
W tym miesiącuW tym miesiącu4938
TotalTotal591899
Joomla 1.7 Templates designed by Football Jacke