0
23cze
Umowa o pracę
Łódź
Opublikowano 3 tygodnie temu

UWAGA! NASZA AGENCJA NIE POBIERA ŻADNYCH PROWIZJI LUB OPŁAT OD OSÓB POSZUKUJĄCYCH PRACY LUB PRACUJĄCYCH ZA NASZYM POŚREDNICTWEM. *

Agencja Pracy Select, firma działająca w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta, poszukuje kandydata na stanowisko:
MANAGER DS. TECHNICZNYCH

Nr ref.: MAN_TECH/2025
Miejsce pracy: Łódź
Rodzaj pracy: praca stała

Główny cel: Zarządzanie i nadzorowanie procesów krojenia oraz szycia w Polsce, przy zachowaniu wysokich standardów jakości haute couture, ze szczególnym uwzględnieniem sukien ślubnych.

Zadania na w/w stanowisku:
– Zarządzanie codziennymi pracami związanymi z krojeniem i szyciem odzieży haute couture i ślubnej, z zapewnieniem kontroli jakości na każdym etapie szycia.
– Opracowywanie i udoskonalanie procesów technicznych związanych z krojeniem i szyciem zgodnie ze standardami haute couture, a także szkolenie personelu produkcyjnego w tym zakresie.
– Kierowanie i motywowanie zespołów produkcyjnych, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu umiejętności i precyzji niezbędnych w produkcji haute couture.
– Współpraca bezpośrednia z zespołem rozwojowym w zakresie innowacji technicznych, szczegółowej specyfikacji i utrzymania wysokich standardów jakości.
– Współpraca z zespołem operacyjnym w celu koordynacji procesów i harmonogramów.

Wymagania, jakie stawiamy kandydatom:
Doświadczenia w branży odzieży luksusowej, z czego przynajmniej 2–3 lata w zarządzaniu zespołem produkcyjnym lub technicznym.
Praktyczna znajomość procesów krojenia i szycia w standardzie haute couture lub w produkcji odzieży ślubnej/luksusowej.
– Doświadczenie w wdrażaniu i optymalizacji procesów technicznych w dziale produkcji odzieży luksusowej.
Doświadczenie w pracy z międzynarodowymi zespołami będzie dodatkowym atutem.
– Znajomość zaawansowanych technik szycia, konstrukcji i dopasowania odzieży.
– Dobra znajomość zasad kontroli jakości w branży fashion.
Zdolności przywódcze i umiejętność zarządzania zespołem – zarówno motywowania, jak i szkolenia pracowników.
– Wysoka dbałość o szczegóły i perfekcjonizm – zwłaszcza przy pracy z wymagającym produktem (suknie ślubne, haute couture).
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (praca z zespołem zagranicznym).
– Gotowość do pracy stacjonarnej w atelier w Polsce.


Oferujemy:
Możliwość pracy przy unikalnych projektach haute couture i sukien ślubnych – w środowisku, które stawia na perfekcję, jakość i detale.
Wpływ na kluczowe procesy produkcyjne i techniczne w atelier – Twoje decyzje realnie kształtują końcowy efekt.
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku mody luksusowej.
Atrakcyjne warunki zatrudnienia – adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.
Przestrzeń do rozwoju zawodowego – możliwość wdrażania własnych rozwiązań, szkolenia zespołu i doskonalenia procesów.


Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji.

Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: kadry@select-hr.pl

Cechy oferty pracy

Stanowisko

Kierownik

Aplikuj online

Wymagany jest poprawny numer telefonu.
Wymagany jest prawidłowy adres e-mail.

Zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski z siedzibą w Bełchatowie  przy ul. Kaczyńskich 4 zwany dalej administratorem, administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; Administrator nie ma  obowiązku powoływania inspektora danych osobowych; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane w ofercie stanowisko i będą udostępniane potencjalnym pracodawcom; podanie danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z  Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas rekrutacji jednak nie dłużej niż 6 miesięcy. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych oraz w celu sprostania prawom osób przekazujących dane osobowe dla Business Solutions prosimy o kontakt pod adresem e-mail: rodo@select-hr.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This field is required.

This field is required.